"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Exco Terengganu serah diri kepada polis, terima surat tawaran kompaun

MALAYSIA DATELINE

Selepas dua kali kantoi melanggar SOP, akhirnya Exco kerajaan negeri Terengganu, Dr Azman Ibrahim menyerah diri kepada polis dan meminta dikompaunkan.

Beliau sendiri telah menghubungi Ketua Polis Daerah Setiu pagi ini selepas gambar beliau menerima tetamu di hari raya semalam tular dan dijadikan berita awal pagi tadi.

Dr Azman kemudiannya melaporkan diri ke Balai Polis Besut dan menerima surat tawaran kompaun dari Polis Besut.

“Alhamdulillah, hadir memberi keterangan kepada ASP Syed Mohammad, Bahagian Siasatan Jenayah IPD Besut dan menerima surat Tawaran Untuk Mengkompaun Kesalahan.

“YB juga dihukum sebagaimana rakyat biasa dengan kadar tawaran kompaun yang sama yang insyaAllah akan dijelaskan seberapa segera.

“Tiada siapa yang berada di atas dari undang-undang,” tulis Dr Azman dalam Facebooknya tengahari ini.

Bulan puasa lalu, Azman sendiri memuatnaik dalam Facebook, beliau menyertai majlis moreh di sebuah surau.

Selepas itu, beliau membuang balik posting itu namun sempat dicetak oleh orang ramai.

Semalam, seorang tetamu beliau memuatnaik dalam Facebook tentang kunjungan beliau ke rumah Dr Azman selepas pulang dari kunjungan itu.

Tiada ulasan: