"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Penyanyi ‘Bahtera Merdeka’ positif Covid-19

MALAYSIA DATELINE

Penyanyi yang popular menerusi lagu Bahtera Merdeka, Aishah mengesahkan dirinya dijangkitif Covid-19, petang semalam.

Beliau memberitahu keputusan diperoleh selepas menjalani ujian Kit Ujian Pantas (RTK) di sebuah pusat perubatan swasta.

“Doktor menyarankan saya segera ke hospital untuk mendapatkan rawatan berikutan paras oksigen menurun kepada 92 peratus, petang ini (semalam),” lapor BH Online.

Aishah atau nama sebenarnya, Wan Aishah Wan Ariffin, 56, berkata, keadaan kesihatannya beransur stabil selepas dikejarkan ke Hospital Ampang dengan menaiki ambulans, maghrib semalam.

Menurut penyanyi Janji Manismu dan Syurga Di Telapak Kaki Ibu itu, beliau berasa semakin baik selepas mendapat bantuan pernafasan.

Tiada ulasan: