"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Isteri lari 25 kali dengan lelaki berbeza

Agensi

New Delhi: Pelik walaupun sudah berkahwin seorang wanita di India ini masih 'buat perangai' apabila kerap melarikan diri dengan lelaki lain, dalam tempoh 10 tahun.

Menurut laporan IANS, wanita berusia 40 tahun itu 'lari' sebanyak 25 kali dengan lelaki berbeza.

Ia selepas dia berkahwin seorang pemandu, Mafizuddin di perkampungan Dhing Lahkar, tengah Assam, Nagaon.

Bagaimanapun, setiap kali isterinya kembali, suami dan keluarga mentuanya masih sudi menerimanya tanpa banyak soal.

Pasangan itu dikatakan mempunyai dua anak lelaki berusia tiga bulan dan tiga tahun serta anak perempuan berusia enam tahun.

Menurut jirannya, wanita itu mempunyai hubungan sulit dengan ramai pemuda dan sering melarikan diri dengan kekasih berbeza.

Namun, selepas beberapa minggu atau bulan, dia akan kembali kepada keluarganya.

Mafizuddin berkata, setiap kali juga, si isteri akan berjanji tidak akan lari lagi namun dia sentiasa gagal menunaikannya.

"Kadang-kadang isteri saya dakwa dia pergi ke rumah saudaranya, ada kalanya dia beritahu dia melawat saudaranya yang sakit.

"Memandangkan kami ada anak yang perlu dijaga, kami menerimanya semula setiap kali dia buat perangai," katanya kepada media tempatan seperti dipetik portal India.com.

Tiada ulasan: