"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

DAP kekalkan enam bekas Adun, calonkan dua muka baru

MALAYSIA DATELINE

DAP mengekalkan enam bekas Adun dan mencalonkan muka baharu pada Pilihan Raya Negeri (PRN) Melaka, 20 November ini.

Semua lapan calon daripada parti itu yang akan bertanding pada PRN Melaka akan menggunakan logo Pakatan Harapan (PH), kata Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng.

Beliau berkata demikian pada sidang media di Facebook DAP Malaysia, sebentar tadi.

Berikut calon-calon DAP pada PRN Melaka:

N07 Gadek – Saminathan a/l Ganesan

N15 Pengkalan Batu – Muhamad Danish Zainudin (calon baharu)

N 16 Ayer Keruh – Kerk Chee Yee

N19 Kesidang – Allex Seah Shoo Chin

N21 Duyong – Damian Yeo Shen Li

N22 Bandar Hilir – Leng Chau Yen (calon baharu)

N24 Bemban – Tey Kok Kiew

Tiada ulasan: