"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Harap serban besar otak kosong, Zaharin kecam Presiden Pas

FAZLI RADZI

Veteran Umno dilihat berang dengan kenyataan Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang berhubung penolakan parti tulang belakang Barisan Nasional (BN) itu terhadap Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu).

Bekas Setiausaha Umno Bahagian Bandar Tun Razak, Datuk Zaharin Mohd Yasin membidas Hadi yang juga Ahli Parlimen Marang itu supaya usah menjadi burung tiung.

“Jangan pandai komen. Umno tidak mahu kerjasama dengan Parti Bersatu.

“Kamu dahulukan contoh, terima AMANAH jadi rakan strategi Pas. Baru kami dalam Umno akan berkerjasama dengan parti Bersatu.

“Kamu harap serban besar.. otak kosong,” tempelak Zaharin, 69, terhadap Hadi, 74, yang juga Duta Khas ke Timur Tengah itu.

Tiada ulasan: