"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Pemuda Pas ‘terkempen’ untuk PH

FAZLI RADZI

Pemuda Pas menerusi Facebook rasminya dilihat ‘terkempen’ untuk Pakatan Harapan (PH) bagi Pilihan Raya Negeri (PRN) Melaka, 20 November ini.

Menyenaraikan calon bagi Perikatan Nasional (PN), sayap parti sekutu Bersatu tersebut berpendapat situasi di Melaka bakal memberikan bayangan kepada PRU-15.

“Bagi yang bertanding, anda bertanding bukan untuk diri sendiri. Tetapi untuk hasrat rakyat yang mahukan keadilan dan amanah dalam memegang jawatan,” katanya.

Keadilan atau dipanggil PKR dan AMANAH adalah antara dua komponen PH selain DAP.

Senarai calon PN bagi PRN Melaka:

Calon Pas

N01 Kuala Linggi Hajjah Aziah

N05 Taboh Naning Abu Hashim

N09 Durian Tunggal Jaafar Osman

N14 Kelebang Hj Bakri Jamaludin

N17 Bukit Katil Mohamad Alhafiz

N21 Duyong Kamarudin Sidek

N26 Serkam Hj Ahmad Bilal

N27 Merlimau Hashim Shafie

Calon Bersatu

N02 Tanjung Bidara Mas Ermiyati

N03 Ayer Limau Dr Nordina

N04 Lendu Mejar Abdullah Mahadi

N06 Rembia Zamzuri Ariffin

N07 Gadek Mohamad Amir Fitri

N08 Macap Jaya Tai Seong Joon-Bersekutu

N11 Sungai Udang Dr Hanif Yusof

N12 Pantai Kundor Riduan Mustafa

N13 Paya Rumput Fariz Izuan

N15 Pengkalan Batu Azrudin Idris

N18 Ayer Molek Fadli Samin

N20 Laksamana Fong Kai Lin

N23 Telok Mas Mohd Rafik

N24 Bemban Dr Mohd Yazil

N25 Rim Wan Azalina

N28 Sg Rambai Jafri Safri

Calon Gerakan

N10 Asahan Ganesh Basil-Gerakan

N16 Ayer Keroh Michael Gan-Gerakan

N19 Kesidang Patrick Ng Chen Kai-Gerakan

N22 Badar Hilir Claris-Gerakan

Tiada ulasan: