"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kes Abdul Hadi, polis tunggu arahan TPR

Raja Noraina Raja Rahim

rnoraina@hmetro.com.my

Kuala Lumpur: Polis masih menunggu arahan lanjut daripada Timbalan Pendakwa Raya (TPR) berhubung kes Presiden Pas Tan Sri Abdul Hadi Awang yang didakwa mengeluarkan kenyataan berbaur hasutan.

Ketua Polis Kuala Lumpur Datuk Azmi Abu Kassim berkata, kertas siasatan sudah dilengkapkan dan diserahkan kepada TPR, tahun lalu.

"Kertas siasatan sudah dikemukakan di pejabat TPR tahun lalu dan kita masih menunggu arahan lanjut," katanya dalam sidang media di Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Kuala Lumpur di sini, hari ini.

Pada 5 Disember lalu, Abdul Hadi dipanggil memberi keterangan di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Sentul susulan beberapa laporan yang dibuat terhadapnya.
Advertisement

Abdul Hadi sebelum ini mendakwa DAP mempromosikan Islamofobia dan menghalang Pas daripada berkuasa, selain turut menyifatkan parti komponen Pakatan Harapan (PH) itu 'tidak bermoral'.

Tiada ulasan: