"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Cabar MB Haram Jadah Zambry Untuk Tebang Pokok Demokrasi!



Perak hari ini, cerah dan cuaca amat-amatlah baik, para pengunjung blog saya, anda bolehlah datang ke sekitar Bukit Gantang untuk merasai hangat PRK.

Hari yang cerah juga, saya mencabar Menteri Besar Haram Jadah Zambry untuk menebang pokok demokrasi jika benar-benar ia adalah simbol derhaka.

Sinar Harian versi Perak melaporkan,

"Dr Zambry menyifatkan tindakan pembangkang membina tugu berbentuk plak di bawah pohon hujan di Medan Istana dan menanam lima batang pokok 
'sebagai tanda dan kemuncak penderhakaan kepada institusi Raja' "



Saya cabar Zambry untuk tebang pokok-pokok tersebut, jika tidak, terbukti yang

1) Zambry masih lagi MB Haram kerana tiada upaya mengarahkan dewan bandaraya untuk menebang pokok tersebut.

2) Zambry masih lagi MB Haram kerana masih lagi bertongkatkan kepada institusi Raja.

3) Zambry masih lagi MB Haram kerana apabila menebang pokok tersebut ia boleh disabitkan menghina dewan DUN. Kerana pokok tersebut adalah tempat persidangan DUN yang paling akhir.

Saya cabar Zambry, selaku Menteri Besar Haram Jadah, untuk tebang pokok demokrasi tersebut jika benar-benar pokok itu di lambangkan menghina institusi Raja!.

Mapuh UMNO! Mapuh UMNO! Mapuh UMNO!                                                                                             http://peraknews.blogspot.com/

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Janganlah buat malu orang melayu.

Janganlah ikut rentak orang yg dah hilang kewarasan akibat gila kuasa.

Pokok tu akan ditebang sebab mengganggu lalu lintas.

kalau nak buat sidang pun, buatlah kat ibupejabat DAP. Jangan jadi macam anjing berak dan kencing sesuka hati termasuk dibawah pokok.