"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

RM450++ - RM550++, Untuk Meraba Dan Mencium Anuar Zain

laniismaa

Anuar Zain begitu berbangga dan rela diperlakukan apa sahaja oleh peminatnya sempena Minggu Setiausaha. Dia akan mendapat pelukan, ciuman malah rabaan oleh peminatnya secara percuma dan ini menjadi kebanggaan Anuar.

"Memang benar peminat menyerbu, memeluk dan melakukan macam-macam apabila saya menghampiri mereka dalam persembahan tetapi perkara itu lebih disensasikan daripada kenyataan yang sebenar". Itu kata-kata Anuar.

Ramai yang tidak menyenangi itu semua tetapi Anuar tetap mempertahankannya dan dia boleh berkata "Acara begini hanya berlangsung setahun sekali dan sememangnya untuk meraikan para peminat daripada golongan setiausaha, jadi biarlah". Cantik lidak tidak bertulang berkata, main sembur aja!

Bayaran bagi menyaksikan(mencium dan memeluk) minggu setiausaha anjuran PNB DarbyPark ini dikenakan di antara RM450++ hingga RM550++ bagi setiap orang.

Anuar juga berkata ia tak keterlaluan. Oii...bagaimana lagi yang dikatakan kerterlaluan kalau itu tak keterlaluan. Punah!! Punah!!

Mungkin kaulah artis kebanggaan 1Malaysia.
ek-ele              cara mudah daftar adsense

Tiada ulasan: