"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Jom Heboh: Kelantan Kantoiikan TV3!!!

Selatanonline

Patut la hanya Kelantan yang nak laksana Hudud beb.. sebab Allah cuma ada di Kelantan saja.. mungkin lu orang tak caya cakap gua, tapi inilah realitynya.

Hari sabtu hari tu, gua tengok TV3 dalam program Jom Heboh di Kelantan semua pengacara yang selama ini, bertelanjang (Tak tutup) aurat tetiba boleh pakai tudung di Kelantan.. Fuhh.. pelik gua beb, anak gua tanya "Tuhan kat Kelantan tak sama ke macam tuhan kat negeri lain." gua jawab selamba, golongan Hipokrit macam tu la.. anak gua tanya lagi, Hipokrit tu apa.. wa jawab MUNAFIK, gua tengok dia nganggukkan kepala, mungkin faham la tuu..

Inilah pentingnya undang-undang... dapat mencegah sebarang maksiat dan kemungkaran, dan hanya dengan undang-undang Islam sahaja yang menjadikan manusia takut akan melakukan kejahatan.

JuRaGan: Lu orang sendiri pikir beb...


Ulasan Tok

Boleh pulak mereka sentiasa bersopan bila keudara termasuk pengacara dan artis yang di undang. Kalau di Kelantan mereka boleh buat begitu kenapa tidak keadah yang sama mereka gunakan di setiap program jom heboh. Tepuk dada tanya iman.

Begitu juga dengan perlaksanaan Hukum Hudud, jadikan Kelantan sebagai makmal contoh untuk negeri-negeri lain mencontohi.

Tiada ulasan: