"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Hari Ini Bapak Ayam Akan Dilantik Menjadi Senator!!

siasahkini
Nampaknya semakin mudah nak menjadi Ahli Yang Berhormat sekarang ni. Modal pun tak susah! Tak payah nak berjuang dalam parti.Yang penting kena pandai bodek macam nieh!!Sk banyak hairan daa...
Hari ini 2 november 2011 jam 9 pagi bakal mengukir sejarah baru negara bagi Dewan Negara!Seorang yang dikenali sebagi bapak ayam! Seorang taukeh judi bakal dilantik menjadi senator setelah menjadi pengampu tegar Umno.Apa yang dia buat untuk rakyat malaysia?Apa jasa dia?cuma pandai bodek dan menjadi pencacai tegar Umno@Apco ja...Sesiapa pun boleh jadi macam dia nieh dengan mengampu ja..

Jawatan Senator adalah jawatan yang dilantik bukan melalui Pilihanraya seperti Wakil Rakyat. Lojiknya sesiapa yang mendapat jawatan nieh mestilah tokoh yang banyak berjasa kepada rakyat dan negara. Tetapi di bawah Kerajaan Umno@apco, sesiapa pun boleh berada di kedudukan itu asalkan sanggup menjadi `pencacai dan pengampu' AulaUmno@BN.

Contohnya, apa jasa Ezam sesumpah yang pernah bersumpah takkan besama umno? Dan, terbaru Datuk NallaKarupan nieh.Untuk melihat pembodek paling kuat dan terbesar Umno disini
Siapa dia ni.Kita hanya mengenali dia nieh dengan gelaran taukeh judi dan bapak ayam dan dia nie la yang bertanggungjawab memburukkan nama DSAI.Dulu Si Ezam telah melalui upacara nieh setelah menjadi penganpu@pembodek umno yang sangat kuat dan bebal dan sekarang dikuti oleh India nieh pulak.

SK banyak Simpati dengan pemompin Umno bawahan lain yang begitu setia dengan parti tetapi tidak layak untuk diangkat sebagai Senator. Zul Kulim pun bertuah kerana mendapat gelaran Dato' dari Istana walaupun tidak mendapat Senator. Jasa Zul Kulim? Tentunya semua tahu.Kah,kah,kah

Selepas nieh sapa pulak yang akan menjadi pencacai seperti dua orang sesumpah nieh yang berjaya menjadi pencacai aula Apco.Kita tunggu dan lihat selepas nieh taukeh mana pulak yang akan menjadi pencacai rela Umno demi mendapatkan jawatan yang tinggi.

Tiada ulasan: