"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

BN/UMNO Pengkhianat Atau MB Ahmad Said Penyeleweng?

mohdnoorawang

Cukup jekas dan cukup bukti UMNO/BARISAN NASIONAL TERENGGANU PENGKHIANAT DAN PENYELEWENG WANG RAKYAT.


Menteri besar Terengganu Dato' Sri Ahmad Said dan UMNO Terengganu melakukan pengkhianat dan penyeleweng yang jahat dan ketara seperti yang terdapat LAPORAN LEMBAGA AUDIT NEGARA:-

Berlaku penyelewengan bantuan pakaian sekolah dan peralatan tahun 2008-2010 sebanyak RM28.47 JUTA.

Laporan audit dikesan seperti:-

1- proses rundingan harga tidak mematuhi garis panduan kontrak.

2- tiada tanda tangan dalam kontrak dengan pembekal dan kerajaan ngeri.

3- PROSES PENGEDARAN TIDAK SAMPAI KEPADA SASARAN PELAJAR SEKOLAH DAN KELUARGA MISKIN.

SATU lagi berlaku penyelewengan yangketara ialah hasil RAYOLTI KAYU KAYAN AGAK RENDAH JIKA DINIALAI DENGAN JUMLAH 560,137 METERPADU DIKELUARKAN HASILNYA RM7 JUTA SAHAJA?.

Dalam laporan lembaga audit negera 2010 jika mendapati belanja mengurus dan kakitangan kerajaan cukup tinggi, RM1.6 juta. Paling tinggi berbanding dengan negeri Selangor dan Pulau Pinang.

Walhasilnya kerajaan BN/UMNO Ahmad Said perlu digugurkan dari menteri besar Terengganu tahun 2012 atau PRU13.

Jelas berlaku penyelewengan yang jahat dan ketara semasa Ahmad Said menjadi menteri besar Terengganu. Untuk rekod Ahm ZOO, Kemaman.

Ayuh bangkitlah semua rakyat Terengganu kita robohkan bentang UMNO/Ahmad Said PRU13.

Tiada ulasan: