"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Wayang Pertama Hajah Rosmah GAGAL!!!!

Jalanpulang
Ini semua khas buat makcik dan pakcik dan semua yang tengah duduk lepak terutamanya yang dah pergi Makkah...

Perhatikan betul-betul gambar yang ada kat bawah.....
Kalau pakcik dengan makcik masa nak ke tanah suci pernah tak buat atau pakai macam apa yang si Rosmah Mansor tu?

Kalau nak ikutkan sebenarnya, siapa yang selayaknya pergi haji, Rosmah atau bini Muhyiddin si Norainee tu?

Nampak tak bezanya dengan Rosmah?

Tapi yang paling heran, kenapa Utusan Meloya letak jugak gambar yang Tiewnama ni tangkap?

Apa maksud di sebaliknya?

Adakah Utusan Meloya sengaja nak malukan Rosmah dengan letakkan sekali gambar Rosmah tu?

Apakah Utusan Meloya sudah jadi "akhbar pengampu Muhyiddin"?

Kenapa Najib Altantuya tak berani tegur bini dia suruh pakai tudung tak nampak jambul?

Siapa yang jadi perdana menteri sebenarnya?

Najib  ATAU Rosmah Mansor????

Tiada ulasan: