"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Rosmah lebih baik dari Mahsitah

mohdnoorawang




Senator Datuk Dr.Mashitah ahli dalam bidang ugama Islam, seorang timbalan menteri di JPM jika dibandingkan dengan Datin Paduka Dr Rosmah Mansor isteri kepada PM Najib Razak (belajar ilmu sekular) lebih baik budibicaranya jika dibandingkan dengan wanita ini yang bernama Mashitah. Jika nak dibandingkan kecantikkan dan keayuannya sedap dipandang memang Mashitah orangnya.

Namun disegi akhlak umum Rosmah lebih baik seratus peratus dari Mashitah walaupun rosmah hanya pakai selendang. Tudung Mashitah baunya hapak dan dipenuhi anasir ansir jahat dan seorang perempuan kaki fitnah yang berselindunh dengan kelulusan ugma yang tinggi. Mashitahkan merosakkan indentiti seorang perempuan muslimat dan seseorang yang ada kelulusan ugama Islam atau pakar dalam ugama Islam.

Dalam tulisan dalam satu akhbar arus perdana menuduh dan membuat fitnah kepada Dato Seri Tuan Guru Haji Hadi Awang presiden PAS dengan gadis bawah umur tidak dapat dimaafkan oleh semua pendokong dan ahli PAS serta umat Islam Malaysia. Mashitah berniata jahat dan hatimya jahat dan merosakkan nama Dato Presiden.

Hai Mashitah mengapa anda sanggup membuat fitang yang jijik terhadap seorang ulam islam yang cukup dihormati seluruh nusantara dan dunia Islam?. Adakah kamu wahai masitah dalam keadaan kersang dan mabuk habuan dunia dan pangkat?.

Kelemaham rosmah Mansor suka beli barang mewah, mungkin Rosmah banyak duit dan tabung simpanan Rosmah bermula sejak Rosmah kecil lagi. Rosmah tak buat kerja jahat dan kerja Fitnah kepada seseorrang terutama yang bergelar ulama dan tidak membuta kerja fitanag kepada Tuan Guru Haji Hadi. Dalam hal ini syabas kepada Najib Razak menjaga tutut kata Rosmah agar tidak membuat kerja jahatseperti Mashitah.

Kesimpulam mudah diatas dunia ini Rosmah lebih baik dan amat baik jika dibandingkan dengan wanita yang bernama Senator Datuk Mashitah timbalan menteri diJPM.

Kami syorkan kepada semua ahli PAS dan pemimpin peringakt pusat dan negeri membuat laporan Polis dan bertindak menyaman wanita yang bernama Mashitah agar mulut Mashitah yang busuk lagi jahatsebagi pengajaran.

Atau dianjurkan satu sembahyang hajat seluruh negeri agar Masitah mendapt hidayah Allah agar beliau sedar dan insaf.

Tiada ulasan: