"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Muhyiddin dibebaskan selepas 9 jam disoal SPRM

Mohamad Fadli

PUTRAJAYA: Bekas perdana menteri Muhyiddin Yassin dibebaskan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) selepas sembilan jam disoal, berhubung program Jana Wibawa.

Muhyiddin yang juga presiden Bersatu keluar dari bangunan SPRM dengan menaiki Toyota Vellfire pada kira-kira 8.20 malam.

Beliau dipercayai terus ke markas Pas Taman Melewar di Gombak, Selangor untuk program solat hajat.

Muhyiddin ditahan SPRM pada 1 petang tadi selepas dipanggil untuk diambil keterangan dalam siasatan berkait program Jana Wibawa.

SPRM memaklumkan ia mendapat izin mendakwa daripada Pejabat Peguam Negara bagi menuduh Muhyiddin di Mahkamah Kuala Lumpur esok.

Tiada ulasan: