"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Laporan polis terhadap Zahrain

Satu laporan polis dibuat terhadap ahli parlimen Bayan Baru, Datuk Zahrain Hashim kerana didakwa menerima wang untuk keluar PKR.

Laporan tersebut - yang dibuat oleh Angkatan Muda Keadilan (AMK) Bayan Baru di balai polis Jalan Patani - menggesa polis menyiasat satu kenyataan baru-baru ini yang membayangkan Zahrain - ahli parlimen Bebas - telah dibayar untuk keluar PKR.

Laporan itu dibuat oleh ketua AMK Bayan Baru, Ahmad Azrial Tahir, yang ditemani ahli-ahli AMK - Syed Makael dan Marian Shafiee.

Ahmad Azrial membuat laporan itu berdasarkan kepada kenyataan ahli Parlimen BN Kalabakan, Datuk Ghafur Salleh mendakwa tawaran kepada Zahrain tentunya besar kerana dia keluar parti.
-malaysiakini-

Tiada ulasan: