"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Pemangku Raja Kelantan hadiri tahlil juruterbang Pilatus

KOTA BAHARU, 27 Mac: Pemangku Raja Kelantan, Tengku Muhammad Faris Petra Ibni Sultan Ismail Petra malam ini berangkat menyertai majlis tahlil untuk Allahyarham Mejar Muhammad Zulrihan Jusof, yang terkorban dalam nahas pesawat ringan Pilatus di Sintok, Kedah, Khamis lalu.

Baginda dan rombongan hadir di rumah keluarga Allahyarham di Kampung Pasir Kasar, Sering di sini pada pukul 9 malam.

Lebih 500 orang menghadiri majlis tahlil berkenaan yang pembacaan doa diketuai Imam Besar Majlis Agama Islam dan Adat Istiadat Melayu Kelantan, Hanafizi Abdullah.

Sebelum berangkat pulang baginda berkenan menyampaikan sumbangan peribadi kepada balu allahyarham, Wizana Abdul Ghani.

-Bernama-

Tiada ulasan: