"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Raja Petra bersedia bersumpah dengan al-Quran bahawa akuan bersumpahnya benar

Penarik Beca

Raja Petra Kamarudin bersedia bersumpah dengan al-Quran di hadapan imam masjid bahawa apa yang dinyatakannya dalam akuan bersumpahnya di sini adalah benar, seperti yang dinyatakan kepadanya (lihat tulisannya semalam yang bertajuk "Friday jottings")

Sambil itu, betul kata Raja Petra, ketika Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak bersumpah di Masjid Jamek Guar Perahu 22/8/08 lalu, dia tak kata dia tak kenal dan tak ada kaitan dengan Altantuya Shaariibuu.

Berikut ialah sumpahnya seperti dilaporkan Bernama dalam berita bertajuk "Najib bersumpah tidak kenal dan tiada kaitan dengan Altantuya":

Dengan nama Allah, Wallahi, Wabillahi, Watallahi, saya tidak kenal dan tidak ada kaitan dengan perempuan Mongolia.

Perempuan Mongolia amat umum. Kita mahu dinyatakan secara khusus Altantuya Shaariibuu yang dibunuh di negara ini dan mayatnya diletupkan dengan C4.

Saya yakin ramai yang ternanti-nanti untuk mendengar Najib bersumpah dengan kalimah qasam seperti di atas bahawa semua yang dinyatakan dalam akuan bersumpah Raja Petra yang saya pautkan di atas tidak benar sama sekali.

Oleh kerana Najib dah membiasakan dirinya bersumpah dengan kalimah qasam yang diajarkan oleh Islam, waLlahi, wabiLlahi, wataLlahi, kita teringin sungguh nak melihat dia bersumpah dengan kalimah yang sama dan menyatakan semua yang terkandung dalam akuan bersumpah Raja Petra bertarikh 18 Jun 2008 itu semuanya tidak betul sama sekali.

Kalau saya yang kena tuduh lagu tu, tak sabar-sabar saya nak bersumpah dengan kalimah qasam menafikan itu semua (Kawan-kawan dari Umno yang ingin memberikan komen boleh berbuat demikian dalam blog anda sendiri).
http://penarikbeca.blogspot.com

Tiada ulasan: