"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Ketua Pemuda Umno Hentam TV Selangor

KUALA LUMPUR 25 MAC: Kewibawaan dan keberkesanan TV Selangor dalam membawa berita alternatif dalam bentuk teks dan visual, mula mencemaskan pimpinan Umno-Barisan Nasional (BN) termasuk Ahli Parlimen Rembau, Khairy Jamaluddin.

Sambil semberono menghentam TV Selangor, Ketua Pemuda Umno itu mempersoalkan mengapa laman tv web ini tidak memberi liputan kepada pemimpin UMNO Barisan Nasional sedangkan dakwaan itu tidak tepat.

Menantu bekas Perdana Menteri itu turut mempertikaikan sekatan yang dikenakan terhadap akhbar kawalan mereka, Utusan Malaysia yang tidak dibenarkan membuat liputan dalam majlis anjuran Pakatan Rakyat.
-tvselangor-

Tiada ulasan: