"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Resit pembelian arak bilik gerakan BN

Milo Suam

Padanlah sebelum ini apabila Saifuddin Nasution mendedahkan tentang salah laku pemimpin-pemimpin UMNO yang kaki arak dan judi semua pemimpin UMNO terdiam, termasuk KJ yang terduduk sila rujuk sini Segelintir pemimpin UMNO kaki judi dan Arak. Rupa-rupanya ada bukti jelas tentang kenyataan Saifudin itu. Kali ini ditampilkan satu dulu bukti, iaitu resit pembelian arak di bilik gerakan Barisan Nasional. Tunggu kemunculan bukti-bukti lain yang akan didedahkan satu persatu.


Bila ada di kalangan pemimpin UMNO yang kaki arak dan judi diberi kepercayaan untuk membela Islam Tidak hairanlah cara mereka yang kononnya memperjuangkan Islam kelihatan begitu sumbang sekali! Lihatlah sendiri, ini memperjuangkan Islam atau memburukkan Islam?

nuffnang_bid = "47417717e9bd8370d0975a1ce9760ca5";

CiLiK©: Kepada zombie-zombie tegar UMNGOK fikirlah sendiri, inikah parti yang ingin memperjuangkan Islam? Pemimpin kaki mabuk begini nak diberi kepercayaan untuk mengetuai barisan hadapan untuk membela Islam?
http://milosuam.blogspot.com/2010/03/resit-pembelian-arak-bilik-gerakan-bn.html

Tiada ulasan: