"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Shin Bet Israel bermaharajalela dalam kerajaan Najib?

Penarik Beca

Penglibatan Apco di dalam beberapa projek yang berkaitan perisikan dan keselamatan dilakukan melalui rakan strategik dan firma sekutunya, Asero Worldwide. Apco mempunyai kepakaran dalam bidang komunikasi manakala Asero pula mengkhususkan khidmat nasihat dalam bidang keselamatan negara dan pengurusan risiko.

Apco dan Asero mempunyai beberapa konsultan dan anggota pengurusan yang berkhidmat serentak untuk kedua-duanya. Contohnya, Doron Bergerbest-Eilon yang berada dalam Majlis Penasihat Antarabangsa Apco (beliau juga adalah bekas ketua bahagian perlindungan dan keselamatan dan pegawai kanan dalam Agensi Keselamatan Israel - ISA).

Beliau juga adalah pengasas dan presiden Asero Worldwide (baca selanjutnya dalam posting Nat hari ini bertajuk "APCO = the new Altantuya; the Shin Bet connection" - komen-komen di sini).

Yang seronok tengok ialah kelaku pak yet-pak yet Datuk Seri Najib Tun Razak yang bersungguh-sungguh nak selak kain Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Teringat cerita si pencuri apabila dibuktikan dia mencuri. Tiba-tiba dia kata, "bukan aku seorang ja yang mencuri, dia pun mencuri jugak!".

Tapi bagus jugak. Sekurang-kurangnya dia tolong memperkenalkan geng pencurinya kepada kita. Terima kasih le!!

http://penarikbeca.blogspot.com

Tiada ulasan: