"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Chegubarad dok buat gila pulak dahh!!

cucupakkasim
Dia ingat..bila dia kena katok, bila dia kena gari, bila dia sampai berguling-guling atas jalan raya.. dia ingat dia dah cukup terer lah..??  Semua pihak media / blogger dan sahabat2 seperjuangan dijemput hadir ke sidang media khas che'GuBard : Umum tawaran Anwar
Tarikh ; 27 Dis 2010, Isnin
Masa : 11.30 pagi
Tempat: No. 9, Lorong Tembikai 1, Taman Sri Rambai, Bukit Mertajam
(rumah Sdr. Amizudin Ahmat - Sharpshooter)

Sebarang Pertanyaan 0164695343

semua dijemput hadir.

* KUASA RAKYAT KUASA KERAMAT *Kalau Takut Dipukul Badai...Usah Berumah Di Tepi Pantai...Amizudin Ahmat (Din Binjai)http://sharpshooterblogger.blogspot.com/
................................................................. Dari segi cara dia melepaskan rasa tidak puas hati dia..gurkah-gurkah politik di'port' tabikkk!! sebab gurkah-gurkah politik di'port' kalau diupah dengan duit pun gurkah-gurkah ini masih belum mampu nak jadi macam dia.
Gurkah-gurkah politik di'port' yang telah berjaya mengorek maklumat daripada gurkah-gurkah yang pernah bekerja untuk chegubard berkata yang Chegubard telah 'berkerat rotan berpatah arang' dan telah membuat keputusan untuk menolak tawaran jawatan Timbalan Setia Usaha Agong yang telah ditawarkan kepadanya oleh Anwar.
Sepatutnya jawatan yang ditawarkan itu sudah cukup baik buat chegubard kalau dia benar-benar ikhlas mahu membuat 'reform'.
Dia yang telah kalah ditangan Shamsul Iskandar pada pertandingan Ketua Pemuda baru-baru terus menerus telah menekan dan tak berhenti-henti mem'pressure' pihak sekretariat parti untuk menjalankan penyiasatan berhubung dengan dakwaan banyak kepincangan yang telah berlaku pada pemilihan baru-baru ini. - dari blog: http://dollahyankee.blogspot.com

dollah yankee -
Kongkek lahh chegubard ... kalau dah tak boleh 'get along' dengan Anwar..tunggu apa lagi??

Tiada ulasan: