"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Inikah gambar amah warga Indonesia yang pernah dirogol menteri Malaysia??

Pria Malaya
Selepas rakyat berteka teki siapakah menteri berkenaan yang dikaitkan dengan kes rogol amah warga Indonesia (teka-teki itu telah pun terjawab..klik)..kini rakyat mula tercari-cari siapakah gerangan pembantu rumah warga Indonesia tersebut? bagaimanakah rupa amah yang berjaya 'menarik' perasaan nafsu berahi sang menteri..

Sila lihat gambar di bawah..apakah ini Robengah, mangsa kerakusan menteri 'ketuanan Melayu'??



Gambar ini diperoleh dari Sabahkini.net..mungkin ya, mungkin tidak..

Diam tanda setuju?


Apa yg penting di sini ialah, selagi Najib dan kerajaan Malaysia mengambil langkah membisu, selagi itu rakyat akan terus memperkatakan tentang hal ini..bahkan blogger2 pro-Umno yang mulanya mendedahkan isu ini turut mendesak kerajaan dan menteri terbabit supaya membersihkan nama andai dakwaan ini tidak benar..

Kini, isu ini sudah masuk hampir seminggu..mustahil menteri yang menjaga bahagian penerangan dan komukasi ini tidak mengetahui langsung...penulis yakin 100%, isu yang sedang hangat diperkatakan ini telah sedia dimaklumi oleh beliau...namun sehingga kini beliau tidak berani menampilkan menjawab dan membersihkan diri..



Ingat, isu ini mulanya didedahkan oleh blogger pro-Umno sendiri..jika hendak mengatakan pembangkang sengaja membuat isu, atau fitnah semata2, anda tersilap besar...klik di SINI, di SINI, dan ramai lagi..

Bagi penulis sendiri, penulis tidak menghukum yg tertuduh selagi mana ianya belum diadili ATAU terbukti bersalah..kerana itulah dituntut supaya hal ini segera dijawab..harap rakan2 faham, jgn ditiru cara (sebahagian) penyokong Umno memainkan isu2 seperti ini, siap dgn lakaran gambar dan ayat lucah, seolah2 yg tertuduh telah terbukti bersalah..

Isu besar bakal meletus..

Satu yg terakhir yg penulis ingin perkatakan di sini ialah, jangan tekejut rentetan daripada isu ini, bakal meledak satu persatu isu besar, yang pastinya akan menggegarkan tanah air, yang mana melibatkan pemimpin atasan, bahkan turut mengaitkan dengan hal kedaulatan kedua buah negara...sama-sama kita tunggu dan saksikan...wallahua'lam...

http://ruangbicarapriamalaya.blogspot.com/

Tiada ulasan: