"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Rais Yatim di Fitnah?....atau Sangkal Tuduhan Rogol Amah?

mohdnoorawang
Sebagai respon TV3 DAN SELURUH MEDIA PRO UMNO mengenai "kes liwat DS Anwar Ibrahim" dalam Wikileeaks. Diajukan kembali kepada media pro kerajaan UMNO, pemimpin UMNO dan Perdana Menteri DS Najib Razak pendedahan secara terbuka salah seorang menteri dituduh merogol amah.

Untuk tatapan dan tindakkan kerjaan UMNO/BN jika pertuduhan menteri rogol amah tidak benar sila buat penafian terutama menteri yang berkenaan. Dibawah ini diambil sedutan dari Sabahkini.net bertarikh 30/12/2010:- PKR Sabah Desak Rais Yatim Letak Jawatan. oleh Suriati.....


"PKR Sabah Mendesak Menteri Komunikasi  Multimedia dan Warisan Datuk Seri Utama Dr Rais Yatim Meletak Jawatan Serta Merta dan Mencabar Peguam Negara Tan Sri Gani Patail  menjalankan siasatan.......(SILA BACA SECARA DETAIL DALAM SABAHKINI.NET)  

Sekali lagi kami meninta kerajaan BN/UMNO Perdana Menteri Malaysia Datuk Najib Razak dan menteri bekenaan membuat penafian secara tegas dan berkesan. JIKA pertuduhan itu satu fitnah menteri berkenaan mengambil tindakkan dan membuat penafian secara terbuka dan dipancar terus menerus semua saluran TV dan radio yang ada di bumi Malaysia.

Sebagai rakyat biasa kita tidak mahu pemimpin menteri dan kerajaan serta individu termasuk pembangkang dan pakatan rakyat difitnah dan diadu domba oleh musuh negara.

Tiada ulasan: