"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Mike Tyson Mengulangi Pernikahan Secara Islam

Selatanonline
Mike Tyson dan isterinya, Lakiha Spicer, baru-baru ini mengejutkan tetamu mereka dengan mengulangi pernikahan secara Islam di Las Vegas. Kira-kira 150 tetamu hadir di di pinggiran Las Vegas, Henderson pada Sabtu, untuk menghadiri pesta ulang tahun pernikahan mereka . "Tetapi tetamu semua di kejutkan dengan acara memperbaharui janji pernikahan secara islam," lapor New York Times.



Ketika tetamu tiba di M Resort Spa Casino, pasangan itu mengumumkan bahawa sebenarnya mereka diundang untuk menyaksikan acara pembaharuan pernikahan mereka.

"Para tamu diberitahu itu ulang tahun, tapi kemudian Lakiha mengumumkan bahawa sesuatu yang berbeza sedang terjadi. Dia membuka tabir dan mengungkapkan set up pernikahan untuk acara yang mereka hadiri," kata seorang sumber.

Spicer dan Tyson menikah dalam satu upacara tergempar di Vegas dua tahun yang lalu. Ketika itu, hanya keluarga terdekat dan sahabat karib mereka yang hadir.

Kedua 'mempelai' tampil berbeza hari itu. Tyson mengenakan tuksedo hitam dengan tali leher putih. Spicer mengenakan gaun putih ala puteri duyung dan kerudung.

Dalam majlis pernikahan itu, keduanya bersalam dan mengucapkan salam dengan tetamu mereka.
Indah 

Tiada ulasan: