"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Pengerusi SPR dan Timbalan Pengerusi letak jawatan 24jam

neraca
Apabila pengerusi SPR mengatakan "kalau SPR tak betul maka pembakang tak menang"

Wahai pengerusi dan timbalannya hendaklah bertaubat dengan ALLAH itu pun kalaulah kamu percaya yang ALLAH itu Tuhanmu dan meminta maaf kepada semua pengundi rakyat Malaysia, Itupun kalau mereka maafkan kecuali kamu berdua letak jawatan 

Kenapa kamu kena bertaubat????

1.Kamu berdua tau tak asal kejadian kamu!!! apabila air mani ayah berada dalam rahim ibu selama 40 hari kemudian selepas 40 menjadi ia segumpal darah dan selepas 40 hari maka jadilah ia seketul daging yakni selama 120 hari maka malaikat akan ambil seketul daging dan membawa dihadapan Allah,disitulah samaada Allah nak bagi roh ataupun tidak sekiranya ditiupkan oleh Allah maka dituliskan 4 perkara;

1. rezeki
2. kematian
3. amal
4. untung nasib

dan seandainya Allah tak tiupkan roh maka malaikat hantar balik ke rahim ibu maka disitulah berlaku keguguran.

dan seandainya Allah bagi roh maka bernyalah di dalam perut ibu.

kemudian cukup 9 bulan maka keluarkan dari perut ibu dan apabila keluar maka menengislah kali pertama kerana semasa di dalam rahim di lindungi oleh tembuni maka syaitan tak dapat menyesatkan dan apabila keluar ke dunia maka syaitan akan mendekatinya maka menangislah ia kerana itu di sunatkan azan bagi lelaki dan qomat bagi perempuan di telinganya.

MAKA, seandainya kamu berdua dan faham akan asal usul kejadian mu maka letakkanlah jawatan dalam masa 24 jam. Dan carilah pekerjaan yang akan mmemberi ketenangan di dunia yang sementara ini,ketenangan di alam kubur dan ketenangan di akhirat nanti di hari pembalasan yakni di hadapan ALLAH Taala yang mencipta .

Gaji yang kamu dapat sekarang ini itupun datang dari Allah Taala bukannya dari mana-mana pihak yang mengakuinya.

Jagalah ALLAH Taala, nescaya Allah akan berada di hadapan mu'

Ketahuilah kamu . tidak mengingati Allah Taala dan mempercayai Hari Akhirat merupakan salah satu dosa besar.

Akhirnya, saya doakan agar kamu; hati-hati kamu tidak berada dalam kegelapan dan apabila tidak gelap maka kamu akan bertaubat dan meletakkan jawatan secepat mungkin.

Tiada ulasan: