"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Golongan intelek dan korporat harus baca sites ini

Jika anda boleh membaca dalam bahasa Inggeris, sila sebarkan laman ini yang membicarakan dan menyokong DEMO BERSIH dan menentang usaha BN-UMNO yang cuba menghalang DEMO BERSIH. Sila tambah lagi jika ada supaya bukan Melayu boleh memahami isu ini dan seterusnya menyokong BERSIH.

Kepada sesetengah orang Melayu yang berfikir dalam bahasa Inggeris, mereka berminat kepada penulisan dalam bahasa Inggeris untuk memahami isu ini. Isu ini bukan isu orang kampung walaupun banyak berlegar dalam bahasa Melayu, tetapi ia isu sejagat. Biar lebih banyak golongan intelek dan korporat memahami ini isu kumpulan marhaien.

Banjirkan maklumat mengenai BERSIH di merata tempat dalam dan luar Internet.

These sites offer interesting intellectual discourse. Read them with an open mind.
Other sites (independent news, discussion)

Tiada ulasan: