"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Pekerja KFC menyapu ayam di tapak kasut sebelum dimasak

Milo Suam
SEBUAH video panas dihantar oleh salah seorang pembaca MiLo SuaM. Video ini merakamkan aksi kurang ajar salah seorang staff restoran makanan segera Kentuky Fried Chicken, KFC yang tidak disiarkan lokasinya.

Rakaman video ini menunjukkan bagaimana staff tersebut menyapu ayam mentah yang sudah dilumur dengan tepung ke tapak kasut sebelum dipercayai akan dimasak atau melalui proses seterusnya untuk dijual kepada para pelanggan.

Diharap pihak pengurusan KFC Holding mengambil tindakan sewajarnya bagi memastikan kualiti Ayam Goreng KFC yang mahal harganya terus terjamin, Halal, Sedap dan Bersih.

ReJaM© "Patut kena pasang CCTV, barulah pekerja kurang ajar ni takut nak buat jahat"

Tiada ulasan: