"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Otai Poligami, Salih Yaacob Akhirnya Mengaku!!

Selatanonline
Otai poligami, Salih Yaacob akhirnya mengaku susahnya menjaga hati setiap isteri. Susah oii....Salih mengaku serta menyedari tiga isterinya yang lain agak kurang senang apabila isteri keempatnya, Samihah Sheikh Amy (Emi), 25, yang baru dikahwini lebih menonjol berbanding mereka.

Walaupun isteri pertama sehingga ketiganya iaitu Norlizah Mamat, 46, Norraha Hamat, 42 dan Norfara Wahida Sulaiman, 32, tidak meluahkan perasaan tersebut tetapi sebagai suami dia dapat merasai perkara itu. Salih juga berkata bukan senang nak menjaga semua hati mereka, namun Salih memberi penjelasan setiap tindakannya.

Ada yang berkata Salihn 'pilih kasih' dia dilihat kerap membawa Emi bersamanya ke majlis-majlis hiburan termasuklah dalam program Maharaja Lawak di Johor dan Shah Alam, Selangor baru-baru ini. Namun Salih menjelaskan Emi kini sebagai pengurusnya. Ikut dialah oii....bini dia!!

Hah...orang surat khabar, orang yang dengkikan Salih,  janganlah kerjanya nak sensasikan. Nak cucuk sana, nak cucuk sini...tak baik!!

Tiada ulasan: