"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Akibat pendedahan semalam sistem semakan isi rumah SPR ditutup?

Sofi WahabSemalam beberapa blog mendedahkan beberapa bukti berlaku pendaftaran pengundi di sesuatu alamat dengan jumlah yang tidak munasabah sehingga ada yang 64 dan 88 orang pada satu alamat. Pendedahan yang sememangnya sudah lama di dakwa oleh PAS membuktikan kelemahan SPR atau pun mereka sendiri yang bersekongkol dengan petualang negara tersebut.

Namun pada hari ini saya cuba menggunakan website SPR iaitu http://daftarj.spr.gov.my/semakdm/ namun ianya tidak berfungsi sedangkan semalam ia berfungsi dengan baik.

Apakah tindakan ini ada kaitan dengan pendedahan semalam? Mohon SPR menjawab dengan jujur....

Pendedahan dari blog Anaksungaiderhaka

Satu Alamat, 88 pengundi.. Apa penjelasan SPR?

Tiada ulasan: