"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Pemuda bunuh, minum darah remaja dihukum penjara seumur hidup

GOETTINGEN (Jerman): Mahkamah semalam menjatuhi hukuman penjara seumur hidup ke atas seorang lelaki berusia 26 tahun yang membunuh memakan dan meminum darah remaja pada November tahun lalu.

Jan O diarah menjalani rawatan psikiatrik dan tidak berpeluang dibebaskan kerana terlalu bahaya.

Dalam perbicaraan, defendan mengaku mencekik Nina, 14, sebelum meminum darah dan mengunyah sebahagian daging leher mangsa bagi “memuaskan nafsu.” Lima hari kemudian, dia mencekik mati remaja lelaki, Tobias, 13, apabila mangsa terjumpa mayat Nina di kawasan semak.

Pada peringkat awal, defendan menyangka Tobias perempuan kerana remaja terbabit berambut panjang. 
-AFP-

Tiada ulasan: