"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

MB Kedah tak kejam aihh Puteri UMNO woi...

Che Nad
Kerajaan negeri tidak akan bertanggungjawab kepada mana-mana rakyat negeri Kedah yang ditangkap di atas kesalahan merusuh di perhimpunan itu kelak," kata Menteri Besar Dato' Seri Azizan Abd Razak.
Bersih 2.0 adalah himpunan aman, berjalan sambil bersantai. Tiada siapa di kalangan penganjur yang mahu peserta himpunan pi MERUSUH.

Jadi kalau MB Kedah tidak akan bertanggungjawab kepada rakyat Kedah yang pi merusuh, ia sangat patut kerana mereka langgar arahan supaya hadir himpunan secara aman.

Bagaimana pula kalau mereka tidak merusuh tapi ditangkap juga? Pihak penganjur dah beri jaminan akan menyediakan peguam dan membantu, nak kalut apa. Kalau ahli PAS kena tahan maka PAS (atas nama parti) akan membantu.

Jadi kalau Ostad kata "Kerajaan negeri tidak akan bertanggung jawab kepada..." betul la tu, sebab urusan politik biar parti yang selesaikan bukan urusan kerajaan. BN dulu yang tak reti beza antara parti dan kerajaan.. itu pasallah depa sapu habih duit GLC untuk biayai program parti.

"JANGAN SERAH KEDAH DEKAT PENYAMUN"

Tiada ulasan: