"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Rosmah Enak, Najib Puas, Anwar Dipenjarakan,

mohdnoorawang
Melayu Tolak Umno Celaka
Maka sejarah hitam mahkamah dan keadilan dirogol kali kedua oleh Najib dan Rosmah bersama BARISAN NASIONAL/UMNO.

Kes perbicaraan LIWAT dua keatas Datuk Seri Anwar Ibrahim hampir penyudahnya. Orang yang tidak tahu undang undang pun sudah tahu jawapannya. Perbicaraan Anwar hanya sekadar wayang kulit arahan Najib Razak dan guncu guncunya.

Polis, makamah, saksi kerajaan, dan terkenan liwat dijadikan LEMBU KENYANG DAN AYAM DAGING. Hebat Najib dan kerajaan Barisan Nasional. Malah Najib dan Rosmah BERKERAS TIDAK MAHU MENJADI SAKSI DAN HADIR DIMAKAMAH DAN MENOLAK SAPINA YANG DIKELAURKAN OLEH MAKAMAH DAN POLIS.
Tidak syak lagi Najib dan Rosmah menjadi dalanh dan ketua konsipirasi KES LIWAT 2 dengan kerjasam POLIS DAN MAKAMAH.

Akhirnya riwayat Anwar Ibrahim dalam arus politik tanah air TAMAT. ITULAH TUJUAN UTAMA KES LIWAT DUA YANG DIPATERNKAN OELH KERAJAAN BARISAN NASIONAL DAN UMNO..

Sepatutnya kes Anwar Ibrahim dibicara secara adil dan telus. Namun rakyat perhatikantuntutan perbicaraan dan perjalanan perbicaraan tidak telus dan bersimpang sior seperti ular dipalu oleh Najib dan kuncu kuncunya.

Najib Puas, Rosmah Enak, Najib Enak, Rosmah Puas.

Tiada ulasan: