"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

'Perbualan bocor didakwa antara Zahid, Anwar konspirasi tahap tertinggi?'

Malaysiakini

Pemimpin Umno Puad Zarkashi mempersoalkan jika penyebaran rakaman video yang didakwa antara Ahmad Zahid Hamidi dan Anwar Ibrahim baru-baru ini, sebagai "konspirasi di peringkat tertinggi".

Bekas Ahli Parlimen Batu Pahat itu berkata, ini kerana butiran rakaman itu cukup jelas dan berkualiti tinggi.

"Tulen atau tidak sudah tentu rakaman itu bermotif politik apabila ia ditularkan. Darurat sepatutnya untuk kurangkan politiking tetapi rupanya semakin bermaharajalela.

"Apakah ini konspirasi at the highest level? Ini bukan kerja calang-calang," katanya di Facebook hari ini.

Rakaman itu didakwa perbualan antara presiden Umno dan PKR untuk menjejaskan kerajaan Perikatan Nasional (PN). dan telah beredar dalam lingkaran Umno.

Bagaimanapun Malaysiakini belum dapat memastikan ketulenannya dan sedang mendapatkan pengesahan daripada pihak Anwar dan Zahid.

Tiada ulasan: