"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Tular video peguam muda terjun dari tingkat 22 Wisma Sanyan, Sarawak

Mhdaily 

Tular video peguam muda terjun dari tingkat 22 Wisma Sanyan, Sarawak

Seorang lelaki dipercayai seorang peguam maut selepas terjun dari Wisma Sanyan, bangunan tertinggi di Sarawak pada jam 2 petang sebentar tadi.

Video tindakan lelaki terbabit tular di media sosial.

Sebelum jatuh, video merakamkan mangsa berada di tingkat 22 bangunan tersebut sedang berpaut di hadangan.

Korban memakai tali leher berbaju kemeja putih dan berseluar hitam sambil memakai pelitup muka.

Kejadian itu mengemparkan penduduk Sibu yang melihat insiden tersebut sama ada di tempat kejadian dan rakamanya tular di media sosial.

Tiada ulasan: