"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Pukul guna penyangkut baju, bapa pelakon direman 4 hari

FMT Reporters

PETALING JAYA: Bapa kepada pelakon yang dikaitkan dengan dakwaan serangan seksual, direman empat hari bagi membantu siasatan memukul anaknya menggunakan penyangkut baju.

Ketua Polis Selangor Arjunaidi Mohamed, berkata tempoh reman terhadap suspek berusia 43 tahun itu diperoleh selepas permohonan dibuat di Mahkamah Majistret, hari ini.

“Justeru, polis menjalankan siasatan mengikut Seksyen 31 (1) (A) Akta Kanak-Kanak 2001,” katanya menurut Bernama.

Semalam, Ketua Polis Shah Alam Mohd Iqbal Ibrahim, memaklumkan lelaki itu ditahan minggu lalu dan dirujuk ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Shah Alam susulan laporan dibuat mangsa pada 8 Sept lalu yang mendakwa dipukul menggunakan penyangkut baju, pada 2014.

Sebelum ini, bapa kandung kepada pelakon remaja perempuan itu ditahan polis pada 2.25 petang, 6 Sept lalu di Kedah susulan laporan polis dibuat anaknya itu membabitkan kes serangan seksual, pengabaian dan memiliki bahan lucah.

Tiada ulasan: