"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Maybank ‘panas’ jadi sebutan, ‘yang tolak dua kali tapi peniaga tak terima macam mana?’

Harapandaily

‘Panas’ di media sosial sehingga muncul sohor kini di laman X deretan rungutan orang ramai terhadap Maybank y8ang tergendala sejak petang tadi.

Walaupun Maybank pada jam 8.11 malam tadi memberitahu transaksi boleh dilakukan seperti biasa, namun masih muncul luahan rasa kesal kalangan mereka yang tidak dapat berbuat demikian.

“Masih tak boleh guna tadi di kedai.

“Yang tolak dua kali tapi peniaga tak terima macam mana?

“Saya baru cuba bayar guna kad debit. Masih tidak boleh guna,” demikian antara rungutan orang ramai di laman X rasmi Maybank sebentar tadi.

Tiada ulasan: