"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

PESTA BLACK METAL TERENGGANU DARUL IMAN

thedoctor
Sil Khannaz ,NOSferiel,FArasu...dan banyak lagi
band-band black metal bakal menggegarkan Kuala Terengganu.

Pada Sabtu 13 November 2010.Bertempat di TER (Terengganu Equestrian Resort,Kuala Terengganu).

Anda dan Adik-adik anda beserta orang kampung anda dapat menyeru nama-nama syaitan secara ramai-ramai pada hari tersebut sambil menghingguk-hinggukkan kepala.

Black Metal is open society..sex bebas..dadah..arak..gay..memakai salib..semua cara hidup dan gayahidup..hidup dalam black metal..

hubungi 1..017-940 8747

2..019-964 3379

3..017-984 2293

Tiket ke neraka hanya semurah RM13 ke RM 15

SATU LAGI PROJEK MENSETANKAN ANAK BANGSA..MEREKA ADALAH PENGKHIANAT BANGSA..

Siapa penganjur...?????

Kenapa Terengganu Equestrian Resort meluluskan penyewaan dewan...???Dah bangsat sangat ker...??

Adakah Polis memberi permit....????

Adakah ini waras....????

KITA WAJIB SIASAT..DIPOHON..PAS KUALA TERENGGANU MEMBUAT LAPORAN POLIS..

[IMG]http://i339.photobucket.com/albums/n465/matbrenekmat/hddh.jpg[/IMG]

perasan kah anda bintang berbucu lima (shadow moon)itu dikenali sebagai pentagram symbol..
simbol dimana digunakan semasa ritual pemujaan syaitan


BERSAMa KITA MEMBERI TEKANAN AGAR KONSERT INI DIBATALKAN..
SILA DAIL NOMBOR TELEFON DIATAS DAN MEMBERI KATA_KATA HIKMAT