"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

MP Pakatan Harapan, pembangkang bertemu Anwar Isnin ini

FAZLI RADZI 

Ahli-Ahli Parlimen Pakatan Harapan (PH) dan pembangkang akan mengadakan pertemuan dengan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim di Parlimen pada 22 Mac ini.

“Pertemuan ini akan menyaksikan pembentangan serta perbincangan berkenaan isu vaksin, ekonomi, isu-isu semasa serta menegaskan bahawasanya Parlimen boleh dan perlu bersidang tatkala darurat berkuatkuasa,” kata kenyataan Majlis Presiden PH hari ini. 

Mesyuarat berkala Majlis Presiden PH berlangsung hari ini.

Terdahulu, mesyuarat berkala melibatkan pemimpin PKR, AMANAH dan DAP itu turut membincangkan taklimat berkenaan Program Imunisasi Covid-19 Kebangsaan oleh Menteri Sains, Teknologi dan Inovasi, Khairy Jamaluddin pada hari sama yang akan dihadiri Ahli-Ahli Parlimen PH.

Selain itu, turut dimaklumkan Majlis Presiden PH akan mengadakan satu pertemuan tertutup bersama wakil-wakil kedutaan asing pada 24 Mac ini.

Kenyataan bersama itu melibatkan Presiden PKR, Anwar; Presiden AMANAH, Mohamad Sabu dan Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng.

Dalam masa sama, Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN), Padang Lalang diumumkan sebagai Ketua Wanita PH.

Tiada ulasan: