"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Sudah ada 4 laporan polis – Remaja kenal selebriti lelaki dalam program motivasi

DANIAL HAKIM

Polis telah menerima empat laporan setakat ini berkaitan kes amang seksual fizikal membabitkan selebriti lelaki.

Laporan itu masing-masing dibuat empat remaja berusia lingkungan 17 hingga 18 tahun yang mendakwa menjadi mangsa amang seksual fizikal lelaki tersebut.

Ketua Polis Selangor, Datuk Arjunaidi Mohamed, berkata dua laporan dibuat di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Klang Selatan dan masing-masing satu laporan di IPD Shah Alam dan IPD Kajang.

“Siasatan awal polis mendapati suspek berkenalan dengan mangsa dalam program motivasi yang diadakan di sekolah di sekitar Selangor.

“Hasil perkenalan itu, suspek didakwa melakukan jenayah amang seksual fizikal terhadap semua mangsa,” jelasnya dalam kenyataan, hari ini.

Tambahnya, suspek ditahan polis pada jam 4 petang, kelmarin selama enam hari sehingga 14 September untuk siasatan mengikut Seksyen 14(a) Akta Kesalahan Seksual TerhadapKanak-Kanak 2017.

Tiada ulasan: