"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Azwan Ali beri sokongan pada calon PH selepas umum tarik diri bertanding di Gombak

AYHAN FERHAT

Azwan Ali adik Azmin Ali menyatakan sokongan kepada Calon Pakatan Harapan (PH), Datuk Seri Amirudin Shari selepas beliau mengumumkan menarik diri bertanding di Gombak pagi ini.

Pengacara sensasi itu menarik diri daripada bertanding merebut kerusi Parlimen Gombak sebaik tiba di Sekolah Menengah Kebangsaan Sungai Pusu dengan menaiki motosikal.

“Saya membuat keputusan untuk menarik diri daripada bertanding selepas mendengar bisikan daripada Allahyarham mak, Mak Tom. Keputusan ini dibuat selepas subuh tadi.

“Tak kisahlah orang nak cakap merepek atau tahyul, itu mak aku. Bukan mak kau. Apa pun saya menyokong calon PH, Datuk Seri Amiruddin Shari,” katanya.

Dalam pada itu, ditanya sama ada dia telah membuat keputusan menyertai PH, Azwan menjawab:

“Saat Datuk Seri Anwar Ibrahim angkat sumpah sebagai Perdana Menteri, saya masuk PH,” katanya dipetik Utusan.

Tiada ulasan: