"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Che Lah isi borang sebagai calon Umno selepas tidak dicalonkan Pas

BORHAN AHMAD

Bekas Ahli Parlimen Tumpat dikatakan akan bertanding atas tiket Barisan Nasional selepas tidak dicalonkan oleh Pas dalam pengumuman calon Perikatan Nasional malam tadi.

Menurut aktivis Umno, Mohd Yusof Solu, Datuk Che Abdullah Mohd Nawi hadir ke bilik gerakan Umno untuk mengisi borang sebagai calon Umno pagi ini.

“Calon BN Tumpat Datuk Abdullah Mohd Nawi sedang mengisi borang di BPUK,” kata Mohd Yusof dalam hantaran di Facebook beliau.

Pas semalam tidak menamakan Che Lah sebagai calon di Tumpat sebaliknya menamakan Mumtaz Mat Nawi sebagai calon PN di situ.

Ketika membuat pengumuman calon kelmarin, BN tidak menamakan sebarang calon untuk Tumpat dan Kuala Nerus.

Datuk Khairudin Aman Razali disebut sebagai bakal calon BN di Kuala Nerus.

Tiada ulasan: