"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Ezam tanding Parlimen PJ atas tiket PRM

Bernama

PELABUHAN KLANG: Bekas pemimpin PKR Mohamad Ezam Mohd Nor antara sembilan bakal calon Parti Rakyat Malaysia (PRM) yang bertanding di Selangor pada pilihan raya umum ke-15 (PRU15).

Naib Presiden PRM Ahmad Jufliz Faiza mengumumkan Mohamad Ezam akan bertanding di Parlimen Petaling Jaya.

Sementara itu, Ahmad Jufliz yang juga seorang peguam mengesahkan beliau akan bertanding di Parlimen Sungai Buloh.

“PRM di Selangor akan bertanding di sembilan kerusi Parlimen masing-masing di Kuala Selangor, Bangi, Petaling Jaya, Sungai Buloh, Kapar, Klang, Kota Raja, Kuala Langat dan Sepang.

“Kami juga akan menghantar masing-masing satu calon bertanding di kerusi Parlimen Batu (Kuala Lumpur) dan Batu Pahat (Johor),” katanya kepada pemberita pada Majlis Pengenalan Calon-Calon Parlimen Selangor, Johor dan Kuala Lumpur di sini malam ini.

Diminta mengulas kriteria calon yang dipilih, Ahmad Jufliz berkata pihaknya tidak meletakkan sebarang kriteria sebaliknya mengutamakan individu yang sanggup berkhidmat untuk rakyat.

Berikut adalah senarai calon PRM bagi PRU15 di Selangor, Johor dan Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur:

Kuala Selangor – R Loganathan

Bangi – Chee Chee Meng

Petaling Jaya – Mohamad Ezam Mohd Nor

Sungai Buloh – Ahmad Jufliz Faiza

Kapar – W. Jeichandran

Klang – S. Chandrasegar

Kota Raja – Sarah Afiqah Zainol Arif

Kuala Langat – M Ganeskumar

Sepang – R. Nageswaran

Batu – Mohd Zulkifli Abdul Fattah

Batu Pahat – Zahari Osman

Tiada ulasan: