"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Senarai timbalan menteri

Berikut senarai penuh timbalan menteri yang diumumkan:

Timbalan Menteri Kewangan - Ahmad Maslan

Timbalan Menteri Kewangan - Steven Sim Chee Keong

Timbalan Menteri Kemajuan Desa dan Wilayah - Rubiah Wang

Timbalan Menteri Perladangan dan Komoditi - Siti Aminah Aching

Timbalan Menteri Pengangkutan - Hasbi Habibollah

Timbalan Menteri Pertanian dan Keterjaminan Makanan - Chan Foong Hin

Timbalan Menteri Ekonomi - Hanifah Hajar Taib

Timbalan Menteri Pembangunan dan Kerajaan Tempatan - Akmal Nasir

Timbalan Menteri Pertahanan - Adly Zahari

Timbalan Menteri Kerja Raya - Abdul Rahman Mohamad

Timbalan Menteri Dalam Negeri - Shamsul Anuar Nasarah

Timbalan Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri - Liew Chin Tong

Timbalan Menteri Pendidikan Tinggi - Yusof Apdal

 Timbalan Menteri Sains, Inovasi dan Teknologi - Arthur Joseph Kurup

Timbalan Menteri Pembangunan Wanita Keluarga dan Masyarakat - Aiman Athirah Sabu

Timbalan Menteri Dalam Negeri dan Kos Sara Hidup - Fuziah Salleh

Timbalan Menteri Undang-undang dan Reformasi Institusi - Ramkarpal Singh

Timbalan Menteri Sumber Asli, Alam Sekitar dan Perubahan Iklim - Huang Tiong Si

Timbalan Menteri Pembangunan Usahawan dan Koperasi - Saraswathy Kandasamy

Timbalan Menteri Luar Negeri - Mohamad Alamin

Timbalan Menteri Pelancongan, Seni dan Budaya - Khairul Firdaus Akbar Khan

Timbalan Menteri Komunikasi dan Digital - Teo Nie Ching

Timbalan Menteri Pendidikan - Lim Hui Ying

Timbalan Menteri Belia dan Sukan - Adam Adli Abdul Halim

Timbalan Menteri Sumber Manusia - Mustafa @ Mohd Yunus Sakmud

Timbalan Menteri Kesihatan - Lukanisman Awang Sauni

Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri - Wilson Ugak Kumbong

Tiada ulasan: