"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Zakar ditemui di stesen minyak

KOSMO!

WASHINGTON – Penemuan zakar manusia di tempat letak kereta sebuah stesen minyak di negeri Alabama, Amerika Syarikat (AS) dikaitkan dengan kemalangan maut di mana seorang penunggang motosikal digilis beberapa kenderaan, lapor portal berita MailOnline semalam.

Pelanggan stesen minyak di lebuh raya rentas negeri Interstate 10 terkejut apabila menemui anggota badan manusia itu, demikian menurut akhbar Lagniappe.

Jabatan Polis Bergerak (MPD) memberitahu bahawa kes itu tidak disiasat sebagai pembunuhan atau serangan, tetapi dikaitkan dengan kemalangan yang menyaksikan Christopher Means, 29, kehilangan nyawanya.

Means disahkan meninggal dunia di lokasi kejadian selepas motosikal ditunggang hilang kawalan sekitar pukul 6 pagi (waktu tempatan) Isnin lalu. 

“Mangsa tercampak dari motosikal dan digilis oleh beberapa kenderaan,” demikian menurut kenyataan polis.

Lebuhraya Interstate 10 ditutup berjam-jam selepas empat kemalangan berasingan pada pagi itu. Menurut MPD, mereka kini sedang mencari pemandu yang melanggar Means dan memandu pergi.

Salah seorang pengguna di media sosial yang didakwa rakan kepada mangsa berkata: “Zakar yang terputus ditemui di stesen minyak bandar ini semalam.

“Ia milik mangsa kemalangan motosikal di tempat kerja saya. Badan lelaki itu berkecai dan zakarnya terpelanting di hadapan sebuah trak,” katanya. 

Masih tidak jelas mengapa mangsa hilang kawalan ke atas motosikalnya, namun siasatan masih diteruskan. – Agensi

Tiada ulasan: