"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Akhirnya Haji Hadi dapat jadi timbalan kepada Mahiaddin PM (SD) dalam kabinet bayangan

Muhyiddin perkenal Kabinet bayangan PN

Anne Muhammad

KUALA LUMPUR: Pengerusi Perikatan Nasional (PN) Muhyiddin Yassin melancarkan Kabinet bayangan gabungan itu hari ini.

Dalam Kabinet bayangan itu Muhyiddin diumumkan sebagai ketua Ahli Parlimen PN manakala Presiden PAS Abdul Hadi Awang timbalannya.

Radzi Jidin diberikan tugas penting iaitu portfolio kewangan dan ekonomi.

“Kita setuju sekretariat PN akan keluarkan kenyataan polisi, tentang semua perkara, berkaitan ekonomi apa pendirian dasar, alam sekitar, antarabangsa, pertahanan atau keselamatan dalam negara.

“Kita akan bentang supaya rakyat tahu apa kita bentangkan dan kita bersedia memikul amanah besar kalau rakyat beri mandat tadbir negara,” katanya dalam sidang media selepas program pemukiman Ahli Parlimen PN di Tamu Hotel.

Tiada ulasan: