"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kelantan: Tiga pelajar direman kerana pukul rakan sekelas

N Faizal Ghazali

Tiga pelajar sekolah menengah direman selama empat hari bermula hari ini selepas terlibat dalam pergaduhan dalam kejadian di Sekolah Menengah Kebangsaan Kubang Kerian (3) Kota Bharu, Kelantan.

Ketua Polis Derah Kota Bharu ACP Mohd Rosdi Daud berkata dalam kejadian kira-kira jam 1.45 tengah hari itu membabitkan seorang mangsa berusia 14 tahun mengadu dipukul oleh tiga rakan sekelas.

"Siasatan awal dapati punca pergaduhan berlaku kerana saling mengejek semasa berada di dalam kelas selepas laporan dikemukan ibu mangsa.

"Mangsa mengalami sakit pada bahagian badan telah mendapat rawatan pesakit luar di Hospital Universiti Sains Malaysia (HUSM) Kubang Kerian," katanya dalam kenyataan kepada media, hari ini.

Susulan itu Mohd Rosdi berkata, pihaknya membuat tangkap ketiga-tiga suspek berusia antara 14 hingga 15 tahun untuk siasatan lanjut.

Tambahnya kes disiasat mengikut Seksyen 506 dan 323 Kanun Keseksaan.

Tiada ulasan: