"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Lelaki maut berbalas tembakan dengan polis

Zuliaty Zulkiffli
am@hmetro.com.my
PEGAWAI dan anggota polis melakukan siasatan di lokasi kejadian. FOTO Zuliaty Zulkiffli
PEGAWAI dan anggota polis melakukan siasatan di lokasi kejadian. FOTO Zuliaty Zulkiffli
Jitra: Seorang lelaki maut dalam kejadian berbalas tembakan dengan polis di kawasan jalan raya Bukit Kechik, Napoh, di sini hari ini.

Dalam kejadian 5.30 petang itu, suspek berketurunan Cina ditemukan mati di tempat duduk pemandu hadapan kereta Proton Saga dalam keadaan berlumuran darah.

Kejadian berlaku ketika sepasukan pegawai dan anggota polis yang ketika itu melakukan rondaan Op Laras di lokasi kejadian.

Suspek ketika itu bersenjatakan sepucuk pistol.

Ketua Polis Kedah, Datuk Fisol Salleh bersama Timbalannya, Deputi Komisioner Adzli Abu Shah melakukan tinjauan di lokasi dan dijangka akan mengadakan sidang media sebentar nanti.

Tiada ulasan: