"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

MB Johor gusar teramat sangat: Bukti Kukuh BN Goyang Di Johor

Blog mutaligat.blogspot.com

Rahsia BOCOR dari dalam kelambu BN sendiri. Taklimat dalaman di kediaman rasmi Menteri Besar Johor menceritakan segala-galanya.

Semuanya bukan salah orang lain. Tetapi salah BN sendiri yang memecahkan persempadanan pilihanraya dengan mengujudkan kerusi campuran dan menafikan kerusi Parlimen Melayu.
Taklimat di rumah Ghani Othman pada 9 Feb beberapa hari sebelum Najib turun menunjukkan kegusaran amat jelas diraut muka Najib bila lapuran itu menybeut bahawa 6 kawasan Parliment dikategorikan kawasan HITAM iaitu :
1-KULAI
2-KLUANG
3-BAKRI
4-GELANG PATAH
5-SEGAMAT
6-PULAI

Kawasan-kawasan lain yang PR ada kelebihan pula ialah Pasir Gudang, Tebrau, Batu Pahat, Muar, Labis.

Coretan di white board merungkaikan segala-galanya.

Patutlah Parlimen tidak bubar bubar!!!!!!

Sumber : FB King Jason.

Tiada ulasan: