"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Sultan pun takut mahu cemar duli....!

tokpepijat
Hebat Ganu Kite! Bina dan Runtuh !

Zaman MB Deris Jusoh adalah zaman membina manakala Zaman MB Mat Said pula zaman keruntuhan!

Stadium, masjid, pasar, sekolah dan astaka semuanya pesat dibina zaman Deris Jusoh.

Kini giliran runtuh pula berlaku di zaman Mat Said.

Kini tiba pula giliran Fasa Kedua Keruntuhan berlaku. Bermula keruntuhan Stadium Sultan Mizan. Selepas ini, giliran bangunan mana pula ?

Yang pasti Zoo Mat Said tiada berlaku keruntuhan. Cuma dibimbangi, warga haiwan di sana mati keracunan atau terlepas.

Elok juga stadium yang runtuh itu dijadikan Memorial Simbol Rasuah UMNO atau cawangan Zoo Mat Said!

Tiada ulasan: